Kamis, 19 November 2015

Satu Diet Alkali adalah rahsia untuk Kesihatan yang lebih baik, Tenaga Lebih, Vitality dan Penyembuhan

Satu Diet Alkali adalah rahsia untuk Kesihatan yang lebih baik, Tenaga Lebih, Vitality dan Penyembuhan

Jika anda ingin menjadi lebih sihat dan mendapat ganjaran daripada jumlah kesihatan, diet yang beralkali boleh membantu anda mencapai matlamat anda. Ia terdiri daripada makan 75-80% makanan beralkali dan 20-25% makanan berasid setiap hari. Hampir semua yang kita biasanya makan sama ada berasid atau bertukar kepada asid sekali badan kita memetabolismekan supaya mengurangkan jumlah bahan-bahan adalah kunci. Apabila anda menukar tabiat makan anda, dan apabila dilakukan dengan betul anda boleh menikmati kesihatan yang lebih baik, lebih banyak tenaga, kejelasan mental, kecergasan dan penyembuhan.

Badan anda memberitahu anda apabila anda telah memberikan dengan apa yang diperlukan untuk berkembang. Fikirkan tentang bagaimana anda rasa apabila anda makan salad berwarna-warni yang besar dengan banyak sayur-sayuran dicincang seperti timun, radishes, lobak merah, tomato, saderi, lada-anda mendapatkan gambar. Anda rasa ringan, bertenaga, mental berjaga-jaga dan bersedia untuk mendapatkan perkara yang dilakukan. Ini adalah satu diet alkali, makan penuh dengan vitamin dan nutrien lain, enzim dan antioksidan. Anda boleh menambah satu auns atau dua ayam bakar atau panggang dengan salad ini jika anda mahu kerana 20% daripada makanan anda boleh menjadi berasid.

Sebaliknya, fikirkan bagaimana anda rasa apabila anda duduk untuk sepinggan daging dan kentang dengan semua bahan-bahan perhiasan seperti kuah, sayur-sayuran disabun dalam mentega, dan kemudian pencuci mulut yang manis sedap? Saya tahu bagaimana saya rasa. Saya rasa seperti perut saya adalah kira-kira untuk meletup, saya berasa letih dan tidak mempunyai tenaga. Jika saya makan ini lewat petang saya mempunyai masa yang sukar tidur. Makan ini adalah hampir 100% berasid. Ia cepat bertukar kepada asid toksik apabila badan anda metabolizes ia. Ia mungkin rasa baik, tetapi makan seperti ini secara tetap menetapkan anda untuk penyakit.

Bermula diet alkali tidak perlu bermakna perubahan drastik sekaligus. Mulakan dengan membuat perubahan kecil seperti menambah beberapa hidangan sayur-sayuran mentah kepada pengambilan makanan harian anda. Jadikan ia satu matlamat untuk makan satu salad sehari tetapi pergi mudah pada persalinan, kerana semua orang-orang yang dibungkus adalah berasid. Ia terbaik untuk menggunakan minyak zaitun dan jus lemon dengan beberapa perasa seperti persalinan yang. Sesetengah makanan beralkali lebih daripada yang lain seperti buah-buahan sitrus, asparagus, timun dan lemon. Tambah lagi ini untuk diet anda dan ia akan membantu usaha alkalizing anda lebih cepat.

Jika anda bermula dengan membuat perubahan kecil dan membina perubahan yang lebih besar, anda akan mula berasa lebih baik sambil memberi badan anda beberapa alat untuk membantu ia pulih dengan sendirinya. Salah satu cara untuk meningkatkan diet alkali anda lebih jauh adalah untuk mengubah apa yang anda minum. Saya cadangkan minum air terion kerana ia membantu untuk meneutralkan asid badan anda mencipta dan akan mengalkali, menyahtoksik dan super-hydtrate anda pada masa yang sama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar